En timme kvar till lovet...

Hej på er! Just nu sitter jag i skolan och väntar på att våran engelska lektion ska börja, vår sista lektion innan lovet börjar. Guu va skönt med påsklov! Mathilda, den lyckosten, åkte ju till Spanien imorse och blir borta i två hela veckor. Snacka om att jag är avundsjuk! Hade oxå gärna legat och lyxat på stranden, solat, badat och ätigt tonfis med glass. Men jag får nöja mig med vårvädret i Sverige ett tag till... Jag hoppas verkligen att det blir fint väder så man kan lyxa sig i solen och grilla lite mat. Hoppas att ni får ett riktigt bra lov! Vi hörs lite senare! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha ojoj det verkar blivit något fel med uppdateringen av det här inlägget!:P För du sitter väl inte i skolan nu!?:) Hehe vi slutade ju i fredags;)

Kram, ha ett toppen lov:)

2009-04-05 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0