Fotosugen!

Hej bloggen! Idag är det tisdag och jag har precis kommit hem från skolan och slagit mig ner framför datorn. Har börjat jobba lite med skolarbeten, men nu känner jag att jag behöver en liten blogg-paus. Hihi. Malin och jag har pratat om att ta lite nya bilder snart igen och just nu känner jag mig lite extra sugen, just eftersom det är så himla roligt! Jag har ju inte tagit nå bilder sedan jag började med bloggen så jag tänkte bjuda på några gamla bilder som Malin och jag tog i studion för några månader sen. Håll ut, snart kommer det fler :) Puss på er!









Bilder tagna i studio av min syster Malin


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder! :)

2009-04-23 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0