Gamla tider

Hej bloggen! I helgen har jag haft jour i stallet. Som vanligt. Som tur är så har det varit varmt väder och strålande sol vilket gjorde att man kunde sitta och sola sig när det var lunchrast mellan arbetspassen. Hur bra som helst! Jag har oxå varit ute i Harkie och sovit över hos Jonas och träffat Mathilda vilket gjorde det hela ännu bättre. Åhh vilket toppenhumör jag är på! Hihi...

Just nu har jag precis hunnit lägga mig i solstolen och i ett försök att bättra på brännan lite. Jag har oxå kollat runt lite i lite olika mappar på datorn och hittade lite bilder från förra våren/sommaren. När jag var brunhårig! Haha... Det är väldigt annorlunda, nu när man är van vid att jag är blond. Vad tycker ni? Passar jag bäst som dum blondin eller smart brunett?

På tal om bilderna från förra sommaren. Nu är jag jätte jätte sugen på att ta nya bilder! Måste pratas vid lite med min mästerfotograf till syster... Hihi...







(Bilder tagna av min syster, Malin)


Kommentarer
Postat av: Veronica

åhh vad fina bilder :))) ge mig sommar!

2009-04-26 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0