Påsklov!

Hej bloggen! Jag har haft lite svårt att uppdatera bloggen, nu när jag vart hemma hos Jonas flera dagar och har haft en hel del att göra, och därför inte riktigt haft tillgång till internet. Men nu är jag här igen! Äntligen påsklov och strålande sol, kan det bli bättre? Jag har som sagt varit hemma hos Jonas sen i fredags och vi har mestadels varit ute i det fina vädret och fixat lite med hans enduro och hans bil. Roligt att lära sig lite nya saker i garaget! Hihi....


Jag har oxå vart i stallet en hel del och jobbat för att få ihop lite extra pengar. Inte långt kvar nu tills Jonas fyller 18 och då måste man ju ha råd att köpa en toppenpresent. Nån som har nått bra förslag? Skulle verkligen uppskattas :) hihi...  Jonas bästa kompis Jonas (många Jonas här, hehe) fyllde ju år i måndags och klarade både teoriprovet och uppkörningen. Stort grattis till honom!

Nej nu ska jag fortsätta träna på mina glosor i franskan. Hoppas ni har det riktigt bra! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför svarar du inte på kommentarerna?

Kram<3

2009-04-07 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0