Blogginspiration

Jag brukar ju aldrig riktigt prata om andra bloggare eller göra reklam för deras bloggar, men jag tänkte att det nu var dags att göra ett undantag. Hittade nämligen nyligen en ny blogg som jag börjat följa på bloglovin just för hennes otroligt snygga bilder och modeval som jag tycker inspirerar andra och kanske framför allt mig själv. Hade därmed hennes bilder i åtanken när jag alldeles nyss tog några bilder på min nyinköpta kavaj som jag vart rätt nöjd med. Lägger upp dem strax, men innan jag tycker verkligen att ni ska ta er en titt på den här bloggen:

SRC783.BLOGSPOT.COM






Bilder hämtade från hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: mathilda

ja jag såg bilderna på bdb, var det den kavajen du provade på gina? :D jättesnygg iaf :) Har du bestämmt dig än ang nyårsafton? :) hör av dig :-*

2009-12-29 @ 21:49:36
Postat av: Elin

Sv till Mathilda: Ja, det var kavajen som jag provade med dig :) la precis upp bilderna :)



jag vet inte riktigt hur jag ska göra på nyår. Ska väl göra nått här i västerås i alla fall, men jag hör av mig när jag vet mer :) kram kram

2009-12-29 @ 21:52:23
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0