Perfect match?

Jaha, då var det torsdag igen då och jag sitter som vanligt och pluggar i skolan. Passade på att ta med mig min egna bärbara dator till skolan idag så jag kunde skriva klart några av mina uppsatser och självklart försöka hinna med att lägga upp ett nytt inlägg. Har så dåligt samvete att jag inte uppdaterar så mycket som jag gärna skulle vilja, men nu är det snart bara en vecka kvar i skolan och sen är det loooov.

Typiskt nog fick några av mina kompisar (som vanligt) gå hem tidigare än mig eftersom många av mina språklektioner ligger sent på dagen, och jag kunde därmed inte undgå att lägga märke till Axels ovanligt perfektmatchande tröja och halsduk som jag var tvungen att ta bild på. Vad säger ni? Kan det bli bättre? Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0