Tid för årets julrea

Hej bloggen! Ja, idag var det (som ni antagligen redan vet) första dagen på årets julrea. Som vanligt var det mycket folk nere på stan och shoppade, men jag tror ändå att Gina Tricot fortsätter att vinna priset för längst kassaköer som ringlade sig hela vägen från kassan till utgången. Samtidigt så var det fullt av folk som knuffades och trängdes för att komma först fram till plaggen som slets ur händerna på varandra. Kan inget annat än tycka lite synd om de stackrarna som måste jobba i den miljön. Usch.

Men rean för ju även med sig många bra saker. Bland annat att man kan fynda lite plagg som man i vanliga fall kanske inte hittat eller helt enkelt inte haft råd med. Jag kände mig lite bekväm och köpte med mig lite basplagg som man kan ha användning för även i vår. Lägger upp lite bilder lite senare.

Och ni då? Var ni nere vid rean och trängdes?






Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj vad mycket folk! SÅ många var det inte när jag var på rean tidigare i dag.^^



"Hej :) va fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram "



Svar: Tack! : ) Din blogg var verkligen fin! Jag tycker att en av anledningarna att den är så fin är att du inte har proppat headern full med bilder.^^

2009-12-26 @ 19:19:04
URL: http://twilightisen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Var faktiskt på rean idag.

Det var vara det enda svenska folket gjorde idag!

2009-12-26 @ 19:24:33
URL: http://veronicali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0