Godmorgon!

Godmorgon på er! Klockan är just nu 05.30 och jag sitter här ensam hemma hos Jonas och äter frukost tilsammans med min älskade dator, hihi. Ska snart åka till jobbet i stallet och jobba fram till klockan 16. I vanliga fall så hade det inte varit så pjåkigt att jobba, men precis som vi befarade igår, så regnar det nu och kommer att göra resten av dagen. Och regn, det betyder blöta hästar, blöta täcken och massa extra arbete för mig. Men så kan det gå, jag har alltid lyckats ha sån otur när det gäller att få de "dåliga" jourerna.

Vad ska ni hitta på för spännande idag då måntro?

Kommentarer
Postat av: Malin

jag ska äta chips

2009-07-19 @ 11:00:34
Postat av: Elin

Sv: Hahahaha! :)

2009-07-19 @ 19:55:46
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: varsågod!!!!

2009-07-19 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0