Godmorgon

God morgon bloggen! Jonas har precis åkte iväg till jobbet, så nu sitter jag här vid datorn utan något speciellt att göra. Som vanligt, hihi. Tänkte att jag skulle åka iväg till gymmet lite senare när Malin vaknat och träna lite. Har fortfarande rejält med träningsvärk sen i förrgår som jag hoppas ska försvinna. Får se till att stretcha ordentligt efter träningen idag.

Lite senare idag ska jag försöka fixa klart mitt rum oxå. Har försökt och städa och möblerat om lite i snart tre dagar nu utan att det blir klart, haha. Man har ju så mycket saker överallt. Otroligt. Jag får lägga upp nån bild lite senare så ni får se hur det blev.

Hoppas ni får en bra dag med fint väder! Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter toppen :) hoppas du får en bra dag!

2009-07-16 @ 07:18:16
Postat av: JENNY

ja du, öva öva öva :)

2009-07-16 @ 08:42:32
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0