Hej hej!

Hej på er! Idag är det onsdag igen och halva veckan har redan gått. Guu, va sommarlovet går fort när man har massa saker att göra! Otroligt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var det egentligen planerat att jag och resten av familjen skulle åka till Tyskland den här veckan, men efter mycket om och men så vart det att jag åker lite senare med Jonas och några andra kompisar istället vecka 33. Så nu blir det väl att hitta på något annat roligt här hemma istället. Kanske dags att gå på den där bio-daten som jag fick i födelsedagspresent i februari som aldrig blivit av? Nåja, något ska man väl kunna hitta på i alla fall.

Hoppas att ni har haft en trevlig vecka såhär långt! Vi får hålla alla tummar vi har för att det fina vädret ska hålla i sig till helgen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0