Just dance...

Jag satt precis och kollade lite på internet och hamnade tillslut på dansverkstans hemsida. Åhh va roligt det skulle vara att börja dansa igen. Höll på förut när jag var liten, men började rida istället, men nu skulle det vara jätte roligt att börja dansa igen. Frågan är bara vad?

Förra terminen var vi på VKC med skolan och dansade Jazz (tror jag att det var i alla fall) och Salsa och båda två var jätte roliga. På nått sätt så kände man sig lite graciös. Elle ja, med lite träning i alla fall, hihi. Kom ihåg oxå att vi var på dansverkstan förut med grundskolan och dansade och det var väl lite mer mot street hållet tror jag och det var oxå väldigt roligt.

Någon av er som dansar eller har provat på olika dansstilar? Har ni nån speciell att rekommendera, hihi?












Källa: Alla bilder kommer från dansverkstans hemsida

Kommentarer
Postat av: Hannah

Den där commercial dance verkar rolig :) eller street :)

2009-07-13 @ 09:33:01
Postat av: ANNA

Det verkar roligt :) Jag har också funderat på att börja dansa. Tror det blir hiphop eller rnb :)

2009-07-13 @ 13:54:09
Postat av: Style By Natalie

street eller commercial dance för den sistnämnda är så jävla rolig att dansa. Med höfter, rumpa och alla former så blir det sexigt och helt rätt!!!!

2009-07-13 @ 15:08:14
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: JeNnY

Jag dansade Disco på dansverkstan när jag var 21. Jag älskar att dansa, men jag sööööög! fan vad svårt det var, haha

2009-07-14 @ 10:21:41
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Liinda

Jag dansar Jazz dans, Street Dance & Klassisk Balett :)

Alla tre tycker jag är roliga, men med mest fart o rolgiast skulle jag nog säga att Street Dance är.

Steet Dance är något att rekommendera :D

2009-07-16 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0