Ny katalog i brevlådan

Hej på er! Idag när jag var ute och hämtade posten såg jag att den nya ellos katalogen hade kommit med årets höstkollektion. Visst, det är fortfarande sommar och alldeles för tidigt för att tänka på halsdukar och tjocka vinterjackor, men jag tycker det alltid är lika roligt att kolla igenom vad för spännande saker som kommit in i det nya sortimentet. För er som inte vet vad ellos är, så kan jag starkt rekommendera er att gå in och kolla på deras hemsida och beställa hem deras modekatalog helt gratis. Man hittar alltid något man gillar och dessutom till ett rimligt pris som passar min plånbok, hihi.

Ett urval av de kläder som finns med i katalogen:

    

    


Hemsida: 
http://www.ellos.se/

Beställ katalogen här:  https://www.ellos.se/Catalog/Request/SelectCatalog.aspx

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh det måste jag kolla :) Tack för tipset!

2009-07-02 @ 15:04:17
Postat av: Lisa

Jag tyckte de hade fått in rätt många snygga kläder i år. Ibland är det lite si och sådär :) hihi

2009-07-02 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0