Sommarjobb

Hej bloggen! Nu har min sommarjobbsvecka i stallet precis börjat och jag är redan helt slut. Det känns som jag knappt gjort någonting annat än mockat, släppt ut och in hästar och fixat med mat och vatten till dem. Från klockan 7 på morgonen till klockan 4 på eftermiddagen och sen när man kommer hem, så vill man knappt nått annat än att gå och lägga sig. Eller ja, nästan i alla fall. Men samtidigt så är det ganska roligt att har någonting vettigt att göra om dagarna istället för att bara sitta framför datorn eller TVn, hihi.

Vad brukar ni göra om dagarna nu när det är sommarlov?





Statistiken för veckan än så länge:
Totalt fodrade hästar: 44 stycken
Totalt mockade boxar: 20 stycken
Totalt utsläppta/intagna hästar: 176 stycken
Totalt packade höpåsar: 78 stycken
Totalt påfyllda vattenhinkar: 16 stycken
Totalt rymda hästar: 1 stycken

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh va roligt :) jag jobbar också!

2009-07-21 @ 17:23:12
Postat av: Denise

Stalljobb är riktigt slitigt, men det är kul :) Själv är jag tvungen att göra rent mugg på min häst i sommar :(

2009-07-22 @ 11:13:55
URL: http://denisemarklund.blogg.se/
Postat av: moi

vad heter stallet du jobbar på

2009-07-30 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0