Tänk vad man kan hitta...

Tänk vad mycket bortglömda saker man kan hitta när man städar sitt rum. Rensade precis bort massa gamla kartonger med saker som stod bredvid sängen och dammade och hittade min boksamling av Sabrina - tonårshäxan. Haha, ja jag vet, jag är en riktig nörd. Eller var i alla fall när vi var medlemmar i läslusen för ungefär 100 år sedan. Någon annan som var medlem där? I alla fall så hade jag en lite crush i just de där små pocketböckerna. Malin läste sina Tvillingarna-böcker jag jag mina Sabrina. Eller ja, jag kunde knappt läsa dem och kommer ihåg att jag knappt fattade någonting av handlingen, men ändå så envisades jag med att köpa nya böcker hela tiden. För de var ju så bra, haha.

Hittade oxå mina tre Harry Potter böcker som jag köpte i Tyskland för flera år sedan då det var den där Harry Potter hysterin. Kom ihåg att jag läste första och andra boken (ja, på tyska) och av någon anledning ville jag ha en bok till, men hittade aldrig trean så jag köpte den femte boken istället. Haha, ja vad ska man säga. Minnen är det i alla fall.



Min fina Sabrina samling



Har bok nr 1-18 + några större Sabrina böcker
Det roliga är att jag bara läst typ 4 av dem, haha



Min tyska Harry Potter samling



Nr 1 - Harry Potter und der Stein der Weisen
Nr 2 - Harry Potter und die Kammer des Schreckens
Nr 5 - Harry Potter und die Heiligtümer des Todes

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va roligt! Älskar att hitta gamla saker som man glömt bort :) hihi

2009-07-16 @ 14:58:17
Postat av: Anni

Det var många!Jag en 1 sabrina bok hemma.

2009-07-16 @ 15:02:01
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Carro

haha :) läste oxå sabrina när jag var liten :)

2009-07-17 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0