Fotografering med dansgruppen

Hej på er! Ja, imorgon kväll gäller det. Då är det fotografering med dansgruppen i commercial och såklart ska vi vara "utklädda" till vårt filmtema som vart Fame och ska därmed se ut som några coola, kaxiga skoltjejer. Efter en stunds fundering och velade fram och tillbaka så bestämde jag mig i alla fall för den här outfiten med kjol och höga strumpor. Vad tycker ni? Ser jag ut som en amerikansk collagestudent? Hihi...


Framifrån


Bakifrån


Sidan

Rutig kjol från H&M
Svart linne från Gina Tricot
Kavaj från H&M
Strumpor från Gina Tricot
Slips från Gina Tricot
Skor från Din Sko


Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag har jättesvårt att välja kläder! :O Du får hjälpa mig att välja imorrn :D

2009-11-29 @ 22:05:51
Postat av: Elin

sv: javisst! när ska vi träffas då? :) kram

2009-11-30 @ 06:58:30
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: mari

vad hände med sminkinlägget??????? ;O

2009-11-30 @ 20:38:13
Postat av: AlexH

Yes! Hot american college student :D

hahaha

2009-12-03 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0