Höstinspiration

Hej bloggen! Satt precis och kollade lite på internet och fick syn på en raklam banner med Lindex nya höstkollektion som gjorde att jag kände att jag var tvungen att titta lite närmare på. Och jag ska erkänna att jag aldrig brukar handla kläder på lindex förutom underklader i enstaka fall, men det här kallar jag verkligen inspiration på hög nivå. Kanske ska ta mig en titt nästa gång jag är på stan, för så här skulle jag verkligen kunna tänka mig se ut i höst, hihi.













bilder tagna från www.lindex.se


Kommentarer
Postat av: hanna

Riktigt snyggt! jag får vell också ta och göra det ! hehe (:

2009-09-17 @ 22:11:57
URL: http:// hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åhh va snyggt! Det ska vi kolla in! :)

2009-09-18 @ 20:43:44
Postat av: Johanna

Fint tema på bilderna! :)

2009-09-18 @ 20:44:00
Postat av: M i c k a

jag gillar deras höstreklam, iallafall den som går på tv :D den är tuff. och så gillar jag låten med.

2009-09-20 @ 14:13:22
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0