Power Meet - dag 3

På sista dagen av årets Power Meet var vi mestadels på Hälla och kollade på alla bilarna som cruisade runt eller som stod på parkeringen med öppna huvar. På kvällen åkte vi in till stan för att kolla lite på bilarna som åkte runt där, men på nått sätt så hamnade vi mitt i cruisingledet med vår lilla Golf och där stannade vi in till långt in på natten innan vi stannade vid lögarängen och åkte hem. Tror jag somnade vid halv 4 och kl halv 7 stod jag i stallet och fodrade till hästarna. Inge sova här inte, men det är ju bara Power Meet en gång om året, hihi.



Kvällen började med ett besök på Burger King



Jonas och Mathilda



Mathildas pojkvän Jonas snygga lilla Golf



Stannade på macken för att köpa lite saker och medans jag och Mathilda satt i bilen och väntade så började bilen bredvid att brinna under huven



Lite senare på kvällen så åkte vi till Hälla där det var fullt med folk



Massa bilar stod parkerade



Racingbil



Gamla taxibilar



Senare på kvällen åkte vi runt med Golfen i cruisingen. Vi vart ganska mobbade som inte åkte i en amerikanare men det fixade Jonas enkelt genom att visa sin "tillstånds-lapp" hihi

Tack alla för ett trevligt Power Meet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0