Fredag

Förlåt att jag vart dålig på att uppdatera bloggen. Fy på mig. Men så kan det vara ibland när man har mycke att göra. Men jag ska bättra mig. Hihi... Här kommer i alla fall lite inlägg från förra veckans spännande händelser... Enjoy!

Äntligen vad det fredag! Och vet ni vad det betydde? Jo, Mathilda kom äntligen tillbaka till Sverige! Jag, Jonas och Mathildas pojkvän Jonas åkte till Arlanda på kvällen för att överraska henne och köra hem henne till västerås, vilket var väldigt roligt! Hennes Jonas tog ju körkort under påsklovet så det vara bara att ta bilen och åka. Vart en hel del RNB eller hiphop eller vad det nu heter (är inte så duktig på att veta vad som är vad, hahaha) men det var helt klart värt en och en halv timmes lidande. Hihi. När vi väl var framme hade hennes plan precis landat och medans vi väntade på att hon skulle komma, han jag bli jätte jätte sugen på att åka utomlands! Det var ju nästa ett år sen jag var i Tyskland och just nu är jag hur pepp som helst på att åka till Frankrike och träna lite på franskan. Men lite sol och palmer skulle inte vara fel det heller. Hur som helst. När Mathilda och hennes familj väl kom ut så vart det en hel del kramar och pussar. Efter det åkte vi tillbaka till västerås och stannade på vägen vid hummelsta och åt lite mat. Vart en riktigt trevlig kväll! Skönt att ha dig hemma igen Mathilda!!! :)




Här stod vi och väntade på att Mathilda skulle komma




Jag lät Jonas gå först och kramas, men direkt efter var det min tur!
(Mathildas solbrända mamma i bakgrunden)




Love is in the air!
Lite pussar vart det såklart oxå, självklart var paparazzin där och fotade

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha! orka att min kudde är med på alla bilder!! xD

fy fan va söta ni var som kom (K) puss på er <3

btw, valborg är väl ändå den sista april?? :P vi LÄR ju festa nån stans då ^^ <3 älskar dig gumman<3

2009-04-20 @ 23:33:37
Postat av: Elin

I loggboken står det att valborg är den första maj, för då är vi lediga :) men jag vet inte riktigt... vart hittar men en bra fest då? :) jag har inte festat på hur länge som helst :) haha

2009-04-21 @ 07:29:05
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja, första maj är en röd dag = ledigt, men valborg är dagen före :P ja hittar nog nån fest inom klassen, men får se, den första maj klockan 12 åker jag till Lund med massa småungar i simningen, så ja kommer nog inte kunna dricka så mkt xD

2009-04-21 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0