1:a december

Jaha, då var det december igen då och det regnar. Tyvärr kan jag inte säga annat än typiskt, och hoppas på att snön kommer snart så man får lite julstämning. Annars blir det väl till att flytta och fira jul på Nordpolen istället, hihi. Imorse var jag i alla fall duktig och gick upp och kollade på årets julkalender som i år handlade om superhjältarna "Super snälla silver Sara" och "Stålhenrik" som vi nog alla känner igen från Bolibompatiden? Just julkalendern kanske inte var helt imponerande, men den var helt okej i alla fall.

Någon mer än jag som bevarat traditionen av att kollar på julkalendern? hihi... 



Kommentarer
Postat av: alicia

jag har bevarat den, haha!

var uppe kvart över sju för att kika ;)

2009-12-01 @ 19:52:40
URL: http://aliciakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0