Äntligen!

God kväll på er! Äntligen är jag nästan klar med samhällsuppdraget och unnat mig själv lite ledighet. Passade därför på att göra det jag tycker är allra roligast, nämligen att ta nya bilder till bloggen och det var lika roligt som vanlig. Har faktiskt saknat att ta bilder och blogga nu när jag inte gör det lika ofta pga allt skolarbete. Men men, bara en vecka kvar och sen kan jag lägga ner all min tid på er, hihi. Tog lite bilder på mina nya tights och min nya tröja som jag köpte på Gina Tricot igår. Hoppas ni gillar det! Puss! 










Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud så snyggt! Som alltid! :)

2009-12-12 @ 23:46:47
Postat av: Jenny

fina bilder! :)

2009-12-12 @ 23:46:56
Postat av: Emil kaup

jag tycker att du är snyggasti världen :) du är så otroligt vacker, blir blyg som ett barn när du går förbi i skolan.

2009-12-15 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0