Dansavslutning omgång: 1

Hej på er! Jaha, då var det äntligen dags då. Dansavslutning på självaste lucia och allt. Jag kom precis hem från den första föreställningen som jag bara var med och dansade commercial i och såklart vad det lite nervöst med allt gick bra som tur var, hihi. Kommer ju att vara med även på kvällsföreställningen som börjar kl 17.00 i båda mina danser (street och commercial) så jag får ta nya tag då och förbättra det som vart fel.

I alla fall, efter att vi dansat vår dans i föreställningen så fick vi smyga in i publiken och kolla på de danser som återstod i showen, så jag passade på att ta lite bilder och filma några grupper som dansade, ifall någon skulle vilja se hur det bland annat såg ut. Tyvärr hade jag ingen i publiken som kunde filma mig när jag dansade, men ikväll så har Malin lovat att ta med kameran så jag lägger upp ett inlägg lite senare efter kvällsföreställningen så får ni se hur det såg ut!


Scenen!


Massa publik! Lägg märke till den stora skärmen som visar bild på dansgruppen! Hjälp?!


Lite suddigt, men det är showjazzgruppen som visar upp sin dans!


Showjazz!











Kommentarer
Postat av: Lisa

ser kul ut! :) lycka till ikväll! :)

2009-12-13 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0