Dansavslutning omgång: 2

Jaha då var man äntligen hemma. Nu är showen färdig och jag känner mig ändå ganska nöjd med min insats även fast det var lite struligt där ett tag. I streeten skulle vi nämligen dansa i par en sväng, men min partner dök inte upp vilket gjorde att jag fick dansa själv, vilket i sin tur resulterade i några felsteg. Men men, jag är ju trots allt nybörjare, hihi. I commercialen gick det oxå bra, trots att den andra dansgruppen som skulle dansa till vår låt inte var där. Typiskt. Uppvisningen fick dock ett lite roligt inslag i ändå med lite hjälp från några utklädda lärare, hihi.

Jaja, här har ni i alla fall klippen jag lovade från showen. I den översta videon, streeten, så dansar vi alla i svarta kläder men jag står i alla fall längst fram till vänster i början av dansen ifall ni vill hålla koll på mig. I commercialen tror jag allt att ni känner igen mig på mina kläder som jag visat tidigare. Om inte så står jag i mitten ungefär, hihi. Hoppad ni gillar dem! Kram





Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är :D Riktigt roligt att se!



Vet du vad det kostar att dansa på dansverkstan? Vist kan man börja nästa termin??

2009-12-13 @ 21:51:23
Postat av: Lisa

Va duktig du var! :)

2009-12-13 @ 23:05:22
Postat av: Elin

Svar till Emelie:

Tusen tack! Det kostar 875 kr att dansa en dans i en termin på Dansverkstan(tror att det är omkring 13 lektioner) och då dansar du en gång i veckan. Vill du däremot dansa två danser, som jag gjorde, så får du 100 kr rabatt på varje dans du lägger till. Alltså att den andra dansen bara kostar 775 kr.



Javisst kan du börja nu till nästa termin :) tror att de har öppet hus i januari så man kan prova alla danser och se vilken man fastnar för, men jag tror att man kan skicka in anmälningar redan nu om man redan vet vad man vill dansa.



Hoppas du fick svar på dina frågor! :) Kramar

2009-12-13 @ 23:09:49
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0