Den ständiga kampen mot klockan

Hej på er! Jag vet, jag har vart urusel på att uppdatera bloggen och jag tänkte bara lägga upp ett inlägg nu och berätta lite varför. Som ni säkert redan vet så är det inte långt kvar till jul nu och därmed inte heller långt kvar till jullov. "Jippie" tänkte säkert många. Herregud säger jag.

Tråkigt nog så är jag korkad/ambitiös (välj själva) nog att välja till extra kurser i tvåan vilket betyder mer jobb än vad det vanligtvis är under terminen och därmed oxå mer tid som måste ägnas åt skolan. Dessutom så åkte jag på att vara sjuk tidigare under terminen vilket man får äta upp för nu i slutet när några kurser avslutas, så jag har minst sagt mycket att stå i nu innan nästa fredag då det är dags för julavslutning och kursslut.

Detta kommer, tråkigt nog, drabba bloggandet en del då jag prioriterar mina studier i första hand, men jag lovar att inte överge er helt utan ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan. Jag hoppas ni förstår! Kramar


Kommentarer
Postat av: Korvgubbe

Okej. Inte så jävla konstigt att du får mycket att göra om du tar extra kurser? Ditt eget fel så... deal with it :)

2009-12-09 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0