Efterlängtad shoppingrunda

Hej på er! Ja, igår träffade jag min syster Malin nere på stan efter skolan och vi bestämde oss för att gå runt en sväng och leta efter lite julklappar. Malin hittade bland annat en toppen julklapp till pappa, men jag hittade ingenting speciellt så jag passade istället på att köpte lite nya plagg till garderoben. Hittade både snygga byxor från VILA och tights och en tröja från Gina Tricot. Lägger upp lite bilder lite senare på hur de ser ut på, men nu ska jag skynda mig iväg till jobbet igen (som vanligt, hihi). Hoppas att ni får en riktigt bra lördag! Kram så länge!


Beige byxor från VILA; 159 kr (extrapris just nu så passa på)


Blårandig tröja från Gina Tricot; 149 kr


Svarta tights med "dekorationsband"; 249 kr


Och ja, lite paketinslagning vart det oxå. Kan ni gissa vem det här är till?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig på stan häromdan, och man blir riktigt glad av att se dig! Du har så stor utstrålning och var jätte fin! riktigt bra blogg också! :D

2009-12-13 @ 00:46:12
Postat av: Elin

Svar till anonym: Åhh va glad jag blir av att höra det! Tack snälla! :) Hoppas att du har en toppendag! Kram kram

2009-12-13 @ 12:04:54
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0