Going to the capital

Hej bloggen! Idag är det äntligen fredag och det betyder äntligen helg! Dessutom har jag turen att vara ledig idag från skolan och hade istället planerat att åka till Stockholm med Mathilda och julhandla. Kan det bli bättre än så? Klart det kan! Förhoppningsvis så köper jag på mig några julklappar och kanske nått fint till mig själv att ha på julavslutningen? Självklart tar jag med mig kameran och lägger upp bilder lite senare på dagens bravader och inköp.

Men nu måste jag skynda mig till bussen. Bjuder på några bilder på dagens outfit så länge! Kram på er!







Svart linne från Gina Tricot
Svart tunika från Gina Tricot
Skor från H&M
Sjal från H&M
Smycken från Glitter


Kommentarer
Postat av: sandra

Jättefin outfit!

Allt bra med dig?

KRAM

2009-12-05 @ 00:25:01
URL: http://sandraer.blogg.se/
Postat av: GIna

jag är så avundsjuk på din stil:P haha

2009-12-05 @ 17:27:56
URL: http://ginaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0