Ny serie: Julklappstips!

Ja eftersom det nu är december och allt så tänkte jag börja med en ny inläggsserie här på bloggen med lite olika julklappstips som man kan tänkas behöva nu såhär i nedräkningen till julafton. Därför tänkte jag lägga upp ett nytt inlägg varje dag fram till den 24:e december med en ny julklapp som kan tänkas passa allt från flickvännen till pojkvännen till bästa kompisen. Eftersom jag älskar att slå in julklappar så kommer det säkert upp några roliga tips om det oxå, hihi.

Jag hoppas att ni kommer att gilla det! Kram kram


Kommentarer
Postat av: amanda. :)

gud va kul, du ger alltid så bra inspiration på din blogg, älskar den...kanske skulle vara att göra något liknande på sin egen blogg, men vi får se, är lite för trött och orkar inte...

2009-12-01 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0