Stockholmsprylar

Hej bloggen! Ja, nu har jag slagit in några av julklapparna jag köpte igår och jag tänkte bara visa er hur de ser ut ifall nån vill ha lite inslagningsinspiration, hihi. Tänkte även passa på att visa lite saker som jag köpte till mig själv igår oxå. Lägger upp bilder lite senare på hur plaggen ser ut på. Kram


Mamma och Matildas julklapp!


Camilla, Petter och Annas julklapp!


Axels julklapp!


Lite shopping till mig vart det oxå, hihi


Svart kjol med dragkedjor och en svart kofta från Gina Tricot; 199 kr och 99 kr (rea)


Randig t-shirt från SALT; 199 kr


Mönstrade strumpbyxor från H&M; 79 kr och 129 kr


Söt partyväska från Indiska; 149 kr


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha! mitt paket till dig kommer vara snyggast! :D jag satt i typ en timme och slog in det :O

2009-12-06 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0