Skolan

Hej bloggen! Idag har det hänt massor, så jag har inte riktigt haft tid att skriva några inlägg. Förlåt för det. Skolan började kl 08.45 med morgonsamling och direkt efter det var det föreläsning i historia om tiden efter det kalla kriget och hur europa återuppbyggs och förenas igen, efter krigsslutet. Efter det hade vi lite egen tid som vi egentligen borde ägna åt uppsatser och redovisningar, men som vi istället använde till att spela tetris. Är jag den enda som aldrig spelat det förut? Haha, ja man kan ju säga att jag vart rätt så utklassad i jämförelse med Matilda, Axel och Petter. Men som sagt, jag brukar ju ägna min tid åt lite andra saker än spel på internet. Haha!

Efter lunchen hade vi först seminarie i Svenska som handlade om Retorik, så vi ska skriva ett tal som ska redovisas vecka 22 tror jag det var. Var en ganska rolig lektion, då vi fick olika lappar på saker som man inte ska göra medans man håller ett tal. Matilda höll exempelvis på att döda sig med en boll, och det ska man ju i vanliga fall försöka undvika. *fniss*

Därefter hade vi seminarie i Naturkunskap och pratade om olika energikällor och våran överkonsumtion av energi och naturtillgångar. Oxå en väldigt intressant lektion, med många bra argument och disskutioner.



Axel, Matilda och Petter sitter och jobbar i skolan...




...eller inte...

Kommentarer
Postat av: jätten matilda

HAHHAHA orka att jag ser ut som en jätte och axel som en dvärg HAHHA

2009-03-26 @ 21:10:04
Postat av: Elin

Haha :) det gör du väl inte. Men axel därimot... det har du rätt i :) hihi

2009-03-26 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0