About me...

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Elin Engström
Smeknamn:
Älskling, Elle, Elle-Pelle, (Pelle av syster)

En låt som du sörjer till när du är ledsen?
Jag älskar att lyssna på låten Soulweeper av Volbeat när jag är ledsen, den får mig alltid att känna mig gladare
Beroende av:
Mina vänner, familjen och Jonas. Och choklad såklart!
Vad tror folk om dig?
Jag hoppas att de ser mig som en glad, trevlig och positiv person
Stämmer det?
Jag försöker att alltid vara glad och positiv, men självklart är man ledsen ibland också
Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag varje dag klarar av att hålla på med så många olika saker. Skola, kaniner, häst, vänner, pojkvän, träning på gymmet, shopping mm
Vad säger du för att imponera på någon?
Jag försöker oftast inte imponera på någon. Är jag duktig får jag förhoppningsvis höra det ändå
Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv, spontan och rolig
Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ibland så
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Haha, det var som fan det visste jag inte. Tack älskling <3" av Jonas när jag grattade honom på namnsdagen
Var bor du?
Västerås, Västmanland
Trivs du där?
Självklart! Här finns allt man behöver
Äger du några Converse?
Ett par, men det skäms jag över och använder aldrig nu för tiden. Dessutom är det gröna. Haha!
Sprit, cider, vin eller öl?
Beror helt på tillfället, men jag har börjat ta efter lite av min syster att inte dricka så mycket alkohol
Brukar du bli för full?
Nej, brukar alltid dricka lagom. Känns mycket bättre dagen efter
Vad har du för mobil operatör:
Telenor, men alla kompisar tjatar om att jag ska byta till Comviq
Är du allergisk mot något:
Nej inget speciellt faktiskt
Har du haft sex idag:
Haha, nej det har jag inte
Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Elin"
Vem ringde du senast?
Pojkvännen Jonas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Att han saknade mig
Antal timmar sömn inatt:
6 timmar tror jag det blev, nu när 1 timme försvann i och med att det blev sommartid
Sov du ensam?
Nej jag somnade bredvid Jonas
Brukar du komma i tid?
Ja, jag tycker inte om att komma försent till saker
När mår du bra?
När jag har människor jag tycker om runt omkring mig och när jag gjort något riktigt bra
När blev du fotad senast?
När Malin och jag tog de senaste vårbilderna, var väl för nån vecka sen
Hur känner du dig nu?
Pigg och glad, men lite orolig för nationella provet imorgon i engelska, men det ska nog gå bra
Vanligaste färg på dina kläder?
Jadu, det är blandat, men svart och vitt är nog ganska vanligt
Vad tycker du om fötter?
Jag gillar fina och söta fötter, men mina, nej dom ska vi nog inte prata om
Vad saknar du?
Att vara nöjd med det jag gör och att vara mer effektiv
Hade du en bra kväll igår?
Jag la mig hyfsat tidigt, men det var en toppenkväll eftersom jag var med Jonas
Favorit dryck på morgonen?
O'boy ligger alltid på topp
Rakar du benen:
Japp, varannan dag, oftast
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 22-23 tiden
Är du blyg?
Ibland, men oftast är jag ganska utåtriktad
Sysslar du med någon idrott?
Jag har en egen häst och tränar både hoppning och dressyr. Sen så håller jag på med kaninhoppning, men vissa hävdar att det inte är någon sport. Haha...
Vill du hellre ha mail än brev?
Mail är lättare att hålla reda på, men det är roligare att få ett brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, ja tror att kärlek växer fram när man lärt känna varandra
Har du spytt offentligt?
Nej, det har jag inte gjort. Och vill helst inte göra det heller
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
Haha... jag skulle nog göra det som alla tjejer skulle göra om de fick prova på att vara kille...
Är du nöjd med ditt liv?
Ja det är jag verkligen. Och det man inte är nöjd med har man livet på sig att förbättra
Är du bortskämd?
Pengamässigt: ibland. Kärleksmässigt: ja, alltid
Vad ska du göra i morgon?
Gå till skolan, åka till stallet och träffa Jonas förhoppningsvis. Får se om jag hinner med en sväng på gymmet oxå...
Vad är det värsta du vet?
När människor runt omkring mig mår dålig
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Oj, det beror helt på vilken vecka och vad jag ska göra. Men det mesta av pengarna går åt till kläder och skor
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Svår fråga, alla är en bra förebild på sitt sätt. Alla visar att ingen är perfekt
Vad längtar du till?
Sommaren! Har aldrig längtat så mycket efter solen och värmen
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det har jag verkligen! Skulle inte klara mig utan mina bästa vänner! Ni betyder allt!
Vad använder du för shampoo?
Herbal Essences, fruit fusions
Vad är det finaste du fått?
Oj, har fått så mycket fint. Men jag tror att min ring är det finaste... Den betydde väldigt mycket
En speciell dag du minns:
Jag har många fina dagar i minnet
Hur gammal är du?
Fyllde 17 år i februari
Tycker du om någon just nu?
Självklart! Jag tycker om er alla!
Du samlar på:
Skor och klänningar antar jag. Eller det är det som jag har många utav
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Malin eller Mathilda tror jag, men vill helst inte visa att jag är arg eller ledsen
Gillar du golf?
Nej det kan jag väl inte påstå
Vilken tid gick du upp idag?
Klockan 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt?
Nej jag sov i Jonas säng
Har du strumpor på dig nu?
Nej, brukar oftast inte ha strumpor på mig hemma
Är det okej att gråta?
Ja, men inte för ofta. Bättre att vara glad :)
När grät du senast?
Antagligen när jag kollade på film senast, om det räknas. Haha... Annars var det när jag fick ont i magen och var tvungen att åka upp till sjukhuset
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Antingen bjuda min familj på en lyxresa, köpa en bil till Jonas (HAHA) eller skänka pengarna till fattiga människor runt om i världen
Bär du glasögon eller linser?
Ibland har jag linser och ibland glasögon. Jag är blind utan dem
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej det tycker jag inte. Men om man tycker om något är det klart man ska köpa det, men inte för märkets skull
När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Alldeles för tidigt, haha
Har du piercing?
Hål i öronen och i naveln
Vill du gifta dig?
Ja självklart! Om jag träffar någon som står ut med mig i nöd och lust vill säga...
Vill du ha barn?
Ja det tror jag
Solar du ofta?
Ja, på våren och sommaren
Är du bra på att laga mat?
Bra och bra ska jag väl inte påstå, men jag är bättre än mamma i alla fall (vilket ibland inte är så svårt) haha
Är du flygrädd?
Nej det är jag inte
Hur vig är du?
Jag är hyfsat vig, men vill gärna bli vigare
Är du musikalisk?
Det beror helt på. Jag är inte tondöv i alla fall. Eller?
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten
Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys - Phish food eller brownie
Tror du på ett liv efter döden?
Nej det tror jag nog inte
Tycker du om sushi?
Har inte testat
Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn, ostbågar och choklad

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja det gör de
Har du tandläkarskräck?
Nej det har jag inte
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgon människa, definitivt
Vilken ögonfärg har du?
Blågröna tror jag
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Det har jag säkert gjort, men det var ett tag sen
Biter du på naglarna?
Nix
Röker du?
Absolut inte!
Hur ofta tränar/motionerar du?
Jag rider nästan varje dag och sen försöker jag gymma minst 2-3 dagar i veckan
Senaste låt du hörde?

Disturbed - Down with the sickness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0