Älska pyttipanna

Äntligen! Nu har jag precis kommit hem från skolan och är hungrig som en varg. Kollade lite i frysen och hittade en påse med felix pyttipanna som är en av mina kära favoriter när det gäller mat. Mums vad gott det ska bli! Dessutom hittade jag ett gäng rosa cupcakes i kylen som Malin hade bakat. Kan det bli bättre? ( Jag vet Matilda, jag sa tidigare att jag inte skulle äta godis i veckorna, men vem kan motstå cupcakes? ) Dessvärre fick jag veta att Jonas inte har tid att komma hem till mig ikväll eftersom han var tvungen att plugga matte. Men men, jag får åka hem till honom imorron istället. Och vad är det för dag imorron? Jo fredag, vilket betyder en dag kvar till helgen! Wohoo!




jag vet, vårt kakel i köket är ursnyggt och inte alls omodernt :) haha

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha

2009-03-19 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0