Efterlängtad vårvärme



Nu sitter jag på familjens uteplats och jobbar med skolarbete samtidigt som jag njuter av den efterfrågade vårvärmen. Tidigare imorse såg det ut att bli en dag av regn och rusk, men solen letade sig fram mellan molnen tillslut. Även fast det ännu bara är mars, kan jag inte låta bli att drömma mig bort till sommaren och till allt vad det innebär. Jag vet, det är långt kvar, men ändå. Det var ett bra tag sen vi i vinterkalla Sverige kunde bada, äta mjukglass och ligga på stranden och lata oss dagarna i ände. Jag tror aldrig tidigare att det har varit så efterlängtat som i år. Men tillbaka till verkligheten. Jag får väl nöja mig med de solglimtar som vädret har att erbjuda. Hoppas att ni alla får en fin dag! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0