Framtidsplaner

Hej bloggen!

Idag har jag en hel del som jag behöver göra i skolan innan dagen är slut. Har muntlig redovisning i både tyska och franska imorron, och jag är inte helt klar med förberedelserna införför någon av dem. Dessutom måste jag skriva på mina uppsatser i naturkunskap som jag ligger efter i och som måste bli klara den här veckan. Pust.


Pratade lite med min handledare idag om vad jag ska välja till högskolan sen efter trean. Jag vet, jag har två år kvar, men man kan aldrig börja planera för tidigt. Min lärare, som tidigare jobbade med statsvetenskap, föreslog att jag skulle plugga i Lund eller i Uppsala, där de har en hel del utbildningar som inriktar sig på internationella relationer, politik och juridik både innuti och utanför Sverige. Ska prata med våran syo på onsdag om vad jag behöver för poäng/meritpoäng för att komma in på de olika utbildningarna. Antagligen behöver jag en held del MVG. Haha.


Nu ska jag iväg ner till stan och äta lunch med farmor. Blir förhoppningsvis en god sallad på Vivaldi om jag har tur. Vi hörs lite senare under dagen! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till med plugget! Mums så gott med sallad på Vivaldi:) Gillar du Vivaldi kan jag tipsa om salladerna (och varmrätterna) på "By George" Det är såå gott! Man får mycket mera sallad och t.ex. räkor eller vad man nu väljer +att man får avokado eller melon till vissa rätter oxå:) Nyttigt och gott!

Kram Camilla<3

2009-03-24 @ 12:00:42
Postat av: Anonym

hette inte din kille johan?

2009-03-24 @ 20:39:30
Postat av: Elin

Hej! Min förra kille hette Johan, men min nya heter Jonas :) Kram

2009-03-24 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0