God morgon

God morgon bloggen! Nu har jag precis vaknat och sitter vid köksbordet och äter lite frukost. Ska snart gå upp och fixa mig i ordning inför skolan, men tänkte att jag kunde hinna med att skriva ett blogginlägg innan. Bara för att jag var så dålig på att uppdatera igår. Tihi. Vad tyckte ni föresten om mina nyinköpta kläder? Skriv gärna en kommentar om ni har lust.

Idag är det fredag igen! Äntligen helg! Men tyvärr så ska jag ju jobba i stallet hela helgen så jag kommer inte ha så mycket tid över till annat. Jobbar ju mellan 07:00 - 16:00 både lördag och söndag. Men jag ska försöka hinna förbi Jonas en sväng oxå. För er som inte vet vad man gör i stallet när man har jour, tänkte jag göra en liten mini-dagbok med bilder och lite annat, eftersom jag antagligen kommer skriva om det lite varstans i bloggen, och då vore det ju toppen med lite olika bilder och så...

Men idag då, jag har inga speciella lektioner idag, utan ska bara sitta och skriva på mina uppsatser. Tänkte jobba lite extra med naturen och tyskan eftersom jag har lite kvar att göra där. Dessutom vad det planerat att vi skulle gå på teater kl 13:00 och se föreställningen Nu, imorgon som vi ska skriva en uppsats om senare i historia. Men det hade tydligen blivit nå krångel med biljetterna, så det är bara halva gruppen som får gå idag och resten fick gå senare i april. Självklart hamnade mina kompisar i ena gruppen, och jag i den andra. Typiskt! Men men, jag får se fram emot att träffa Jonas idag efter skolan istället. Yaaay!

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning. Skriver nått inlägg lite senare idag! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0