God morgon!

Idag är det en helt vanlig dag med skola och allt. Nu sitter jag i köket och har precis ätit lite frukost och ska snart gå upp och göra mig i ordning för att åka till skolan. Idag är det föresten torsdag, vilket betyder massa föreläsningar i den nya temakursen. Och jag som inte ens är klar med den gamla *suck* men men, det är bara att jobba på, eftersom jag har turen att träffa Jonas ikväll. Bloggar lite senare under dagen, så vi hörs!

Ha en bra dag allihopa! Kram på er!



Dagens outfit:

långt svart linne - gina tricot
långt randigt linne - gina tricot
svart tröja - primark
leggings - lindex
väska - new yorker

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag trodde att datorn skulle vara hemma så att jag kunde bränna bilder :(

2009-03-19 @ 10:37:31
Postat av: Mathilda

vad snygg du va! :D

2009-03-19 @ 21:31:05
Postat av: Elin

tack gumman! <3 du är snyggast!

2009-03-19 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0