Härligt vårväder?

Hej på er! Idag vaknade jag upp hemma hos Jonas, efter en helgalen kväll ute på landet. Morgon pigg som jag är, gick jag upp i hyfsad tid och åkte till stallet för att hälsa på hästen, då de tidigare lovat sol och fint väder. Istället möttes jag av regn och en lerig häst i hagen, som dessutom inlett sin vårfällning av vinterpälsen, vilket betyder hästhår överallt.

Men trots det tråkiga vädret och den smutsiga hästen fick vi oss en tur i skogen tillslut, där han låtsades se spöken lite överallt, den lilla busungen!




här är hästen, några timmar senare...

Kommentarer
Postat av: Malin

Snuffen! Jag borstade honom igår kväll för han var jättelerig och inte kan han sova så heller ):

2009-03-21 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0