Nedrans magont

Hej på er! För nån vecka sen fick jag akut åka in till sjukhuset för att jag hade problem med magen. Jag låg då inne på dropp och morfin, men det hittade inge fel eftersom alla värden var normala och jag fick åka hem nån dag senare, när smärtan började försvinna. Men tyvärr har det inte försvunnit helt. Började få ont i magen igår kväll igen och blev tvungen att stanna hemma från skolan idag, då jag fortfarande har ganska ont. Typiskt. Jag som skulle göra så mycket roligt idag. Jag hoppas att det går över med dagen, men det är ju lite läskigt när man inte vet vad det är som är fel...

Hoppas ni får en trevlig dag! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: T

Testa å ställa dig på tå, sen typ "slå" med hälarna i marken. gör det asont i höger sida då så kan det va blindtarmen :P

2009-03-25 @ 19:06:33
Postat av: Elin

när jag var inlagd på sjukhuset tog de massa prover på om det var blindtarmen, men det var det inte eftersom värdena var normala :)

2009-03-25 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0