Bara två veckor kvar...

God morgon! Nu är det måndag igen vilket betyder ny vecka och en hel del skolarbeten som måste göras. Men eftersom det är vecka 13 nu, betyder det att det bara är två veckor kvar till påsklovet. Wohoo! Nån som har nått förslag på vad man kan hitta på under veckan förutom att leta påskägg och äta sig mätt på godis? Mathilda (den lyckosten) åker ju till soliga Spanien och blir borta i två hela veckor. Är lite smått avundsjuk faktiskt. Hade gärna följt med till solen och värmen, speciellt idag när det ligger fullt med snö överallt. Igen. Men tyvärr det bli nog att stanna kvar här i Sverige (om jag inte hittar på ett sätt att få plats i hennes handbagage, men det kan bli svårt, eller vad tror ni?) Jag ska i alla fall hitta på nått roligt med Jonas under veckan. Någon annan som har några roliga planer på vad man kan göra under lovet?

Nu ska jag gå och äta frukost och sen fixa mig i ordning till skolan. Ha det så bra allihopa! Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0