Nya jeans...

Hej bloggen! Idag var jag och träffade Jonas på stan efter att jag hade vart på teatern. Vi gick runt en sväng i lite olika affärer och jag provade lite kläder som han tyckte var snygga. Bland annat dessa jeans från Gina Tricot. Hade spanat in dem redan igår när jag var på stan med Mathilda och eftersom de satt så pass bra så köpte jag dem. Händer ju inte så ofta att jag köper jeans, måste vara typ 2 gånger om året, eftersom jag oftast brukar vara mer för kjolar och klänningar. Men det är kanske dags att börja variera sig lite mer, eller vad tycker ni? Hihi...


  

  
Slitna jeans, Gina Tricot 399 kr

(ni får ursäkta röran i mitt rum, har inte hunnit städa på länge, hihi...)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Passade jättebra på dig!:)

Supersnyggt med linnet till:)

Trevlig fortsatt kväll, kram<3

2009-03-27 @ 22:05:11
Postat av: Elin

Tack så mycket Camilla! Trevlig kväll du oxå :) Kramar

2009-03-27 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0