Shopping! Äntligen!

Hej igen! Efter skolan gick jag ner på stan med Mathilda och shoppade lite kläder. Åhh vad länge sen det var nu... Vi kollade först runt lite inne på Gina Tricot, där jag hittade en jätte söt rosa kofta som jag spanat på sedan tidigare. Det fina var att den nu var på rea och att det kostade 49 kr iställer för 249 kr. Wohoo vilket kap! Dessutom hittade jag ett par jätte snygga svarta byxor inne på H&M för 298 kr. Passade även på att köpa ett vanligt svart och vitt linne för 49 kr styck. Jag lägger upp lite bilder senare så får ni se hur allt ser ut. Mathilda hittade även ett par snygga jeans leggings inne på Gina. Önskar jag oxå passade i sånna, men icke. I alla fall så gick vi till McDonalds efteråt och åt lite mat. Jag vet, fy på mig, jag som skulle vara nyttig. Men ibland får man unna sig. Eller hur? Hihi...



Tack Mathilda för en rolig dag på stan! Det måste vi göra om snart igen!
Puss på dig, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0