Söndag

Hej igen! Hoppas verkligen att ni uppskattar min blogg. Kom gärna med tips och idéer på hur jag kan förbättra mig, då jag fortfarande är nybörjare på sånt här...

Nu är det söndag igen, vilket betyder slutet på helgen och ångesten för allt som ska göras i skolan nästa vecka. Har tre redovisningar och minst två inlämningar (som jag inte han med förra veckan), men det vill jag inte tänka på nu, det tar vi imorron.

Idag var jag hemma hos Jonas och slappade hela förmiddagen (saknar honom redan) innan jag åkte till stallet vid 13 tiden. Ville var pigg och glad och hungrig som vanligt. Vart att vi tog en tur mot Vrånga, men traskade snabbt tillbaka till ridhuset då set började blåsa och snöa för fullt. Och jag som trodde att det var vår, men icke. Vi tränade i ridhuset i en timma innan Villes mat-och-sov-klocka ringde, och det var dags för middagsfodringen. Väl tillbaka i stallet borstade jag av honom och smidig som jag är passade jag på att slå huvudet i boxdörren, vilket resulterade till ett blåmärke i pannan. Bra jobbat Elin! Det är tur att det vart på den sidan som luggen ligger på så det ska förhoppningsvis inte synas allt för mycket.

Nu har jag precis ätit fläskfilé, pommes frites och bearnaisesås (min favorit) och är proppmätt. Har jag otur så har jag tyska redovisning imorron om 70-talet, så det blir väl att förbereda sig för det nu...

Ha det så bra! Ni är underbara! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0