Sovmorgon

God morgon! Jag har inte tidigare tänkt på hur härligt det är med sovmorgon mitt i veckan. I vanliga fall ska man ju pallra sig i väg till skolan, eller om man nån gång brukar vara ledig, skyndar man sig i väg till stallet på morgonen, för att hinna med så mycket som möjligt på sig lediga dag. Idag vaknade jag kl 05.40, då min pojkvän Jonas, som hade sovit över hos mig, var tvungen att åka iväg till praktiken på Bilia. Självklart gick jag upp för att säga hej då, men jag kan inte beskriva med ord, hur underbart det var att krypa ner under täcket igen och sova tills klockan var 11.

Så nu, utvilad som jag är, är jag i full gång med skolarbetena som jag inte blev klar med igår. Dessutom är det lika fint väder som igår (jag vet, jag tjatar om vädret) men det ger en lite extra energi att orka med allt skolarbete som måste göras. Nej, nu ska jag gå och sätta mig på uteplatsen igen och jobba. Ha det så bra så hörs vi snart igen! Kram 




Bara för att jag älskar bilden!
Foto gjord av: syster Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0