Tisdag

Hej bloggen! Idag har det varit mycket att göra. Först var jag i skolan och grattade Petter som fyllde 17 år idag. Grattis grattis till honom! Jag och Matilda var uppe i går kväll och bakade lite överraskningsfika som vi bjöd på, vilket var väldigt uppskattat, både av elever och lärare. Hahaha. Vart en rolig fikapaus mitt bland pluggandet, med många, ibland  lite retsamma skämt mot våran samhälllärare, som torskade på lärarnas bowlingtunering. Hur många poäng fick han nu igen? 45 på en omgång? Hihi.... Efter det hade vi redovisningsseminarium i Idrott och hälsa, där vi skulle prata om ergonomin i skolan och på arbetsplatser. Vi var inte helt förberedda, men jag tror att det gick bra ändå.

Efter skolan åkte jag hem och skrev på mitt CV och personliga brev som jag ska lämna  för att möjligtvis få nått sommarjobb. Hoppas hoppas, så man kan tjäna i hop lite pengar och göra nått roligt tillsammans med Jonas. Tyvärr började jag få ont i magen igen på kvällen, men det vart bättre efter att jag vilat lite och tagit en alvedon, men det vill inte gå över helt. Jag fattar inte vad det kan vara som gör så ont. Och sen att det inte vill försvinna heller. Skumt...

Nu ska jag skriva på min uppsats i egronomi som jag ska lämna in under veckan. Hoppas att ni har haft en bra dag! Kram på er! Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0