Träningsdags!

Hej på er! Idag är alla lärare på skolan på kurs i Stockholm, vilket betyder att jag har hemstudiedag. Jag har alltså lyxen att skriva mina arbeten och uppsatser hemma i stället för att sitta i skolan och jobba. Så nu på morgonen var jag iväg till friskis och svettis och fyllde på mitt träningskort och passade även på att gymma med syrran. Jag har sedan tidigare lagt upp som mål inför sommaren att träna mer och äta mer hälsosamt och nu är jag äntligen en bra bit påväg!

Nu när jag är hemma igen blir det att slå upp alla böcker och börja plugga. Jag har 6 arbeten som ska vara klara tills på fredag, så det är lika bra att börja på en gång. Har som mål att bli klar med uppsatsen i samhällskunskap, som ska handlar om en aktuell konflikt i världen, idag och halvvägs på båda uppgifterna i naturkunskap som handlar om kolets kretslopp och evolutionen. Engelska, franska och tyska måste jag oxå jobba med, men det får bli imorgon.

Hoppas att ni alla får en toppendag trots det tråkiga vädret!

Kommentarer
Postat av: Sara Söderberg

Fin Blogg! :)

2009-03-17 @ 13:31:17
URL: http://sarasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0