Träningsdag

Idag har jag vart duktig. Jag har suttit i skolan på massa föreläsningar i både matte och språk och dessutom hunnit jobbat med tyska uppsatsen som ska redovisas på onsdag. Efter skolan kom jag hem och lagade mat till min stackars förkylda pappa och fixade lite med kaninerna innan jag fick skjuts av mamma till stallet. Precis som igår så snöade det och blåste storm, så det vart att rida inne i ridhuset för att undvika att förvandlas till en isglass. Ville var jätte duktig och trampade på bra, så han fick lite extra mat när vi kom tillbaka till stallet. Smaskens.

Efter stallet var jag duktig och tränade en timme på gymmet innan jag åkte hem. Var lite lagom med folk så jag han med att träna både ben och mage och vart jätte trött. Men det är bra. Förhoppningsvis blir man lite snyggare och smalare till stranden i sommar, så det är bara att kämpa på.

Nu ska jag gå och äta lite middag innan jag fortsätter jobba med franska arbetet. Hoppas ni haft en bra dag, även fast det är måndag och slut på helgen. Vi hörs imorron! Puss på er!



Lite inspiration från America's next top model



En dag ska jag oxå ha snygga ben, så det är bara att kämpa på! 
hahaha

Kommentarer
Postat av: Victoria Lj

Vadå smalare ! =O Du är så smal man kan bli, Elin!!!

2009-03-23 @ 22:16:07
Postat av: Elin

haha :) lite bättre kan det alltid bli :)

2009-03-23 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0