Välkommen till min blogg!

Hej! Nu har även jag drabbats av bloggfebern och med hjälp av min syster, skaffat mig en egen blogg. Mitt första inlägg blir nu att presentera lite vem jag är och vad jag vanligtvis brukar fördriva dagarna med...

Jag heter Elin och bor tillsammans med min underbara familj i mitten av Västerås. Jag går mitt första år på Kunskapsgymnasiet, med inriktning samhällsvetenskap. Språkfreak som jag är läser jag både tyska och franska och planerna är väl att jag senare i tvåan även ska läsa spanska. Detta betyder förstås en hel del pluggande, men skolan är något som jag vanligtvis tycker är både intressant och roligt och som jag lägger stor vikt på. När det kommer till fritiden är jag oftast i stallet med min häst Ville, som jag tränar och tävlar i både hoppning och dressyr, eller med mina 15 kaniner, som för tillfället bor, till min pappas förtvivlan, uppe på våran uteplats. Självklart umgås jag på fritiden oxå med mina kompisar och med min underbara pojkvän Jonas, som ni säker kommer att få höra mer av senare i bloggen.

Tjej som jag är, så ägnar jag naturligtvis några timmar i veckan åt mode och shopping som oxå är ett av mina stora intressen. Nu när vintern är på avtagande tänkter jag så tidigt som möjligt låta vinterjackan lämna plats för en efterlängtad och mer färgsprakande vår- och sommarsäsong, och på alla sätt och vis hjälpa värmen till att sprida sig, även upp till kalla, nordiska Sverige.

Min storasyster Malin, är en av mina bästa vänner och som jag ofta spenderar min lediga tid med. Då hon i framtiden vill jobba som fotograf, brukar vi ibland ta lite olika bilder som med stor sannorlikhet kommer att läggas upp här på bloggen och som jag hoppas att ni kommer att uppskatta. Hon jobbar just nu på en hemsida, som ännu är under uppbyggnad, men som lite senare kommer att vara tillgänglig, ifall nån skulle vara intresserad av att se fler av hennes bilder.

Jag hoppas att min blogg kommer att kunna sprida lite rolig läsning och att jag då och då förhoppningsvis fångar din uppmärksamhet. Ha det så bra i vårvädret så syns vi snart igen!

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0