Bloggutveckling

God kväll på er! Vad har ni för er? Nöjet för min kväll vart konstigt nog att städa lite inne på rummet eftersom det låg kläder lite varstans, hihi. Passade även på att kolla igenom garderoben och hittade bland annat massa kläder som jag inte använt på länge. För er som följt min blogg ett tag känner säkert igen sig när jag nämner den oranga klänningen som jag köpte i våras på BikBok och som jag la upp bilder på här på bloggen. Tänkte att det kunde vara lite kul att prova den igen, så jag passade på att ta lite bilder på hur det såg ut och jag kan bara säga en sak: "Hej bloggutveckling". För visst är det mycket som har hänt på bara ett halvår?


Bild tagen i april 2009
(ni får ursäkta mitt stöka rum som jag hade för tillfället)



Och så här ser jag ut idag, november 2009
Passade även på att fota mina nya skor! Me like!


Kommentarer
Postat av: lindA

ah verkligen din blogg är så mycket bättre nu, :) och det älskar vi :)

2009-11-24 @ 18:09:13
Postat av: lindA

ah verkligen din blogg är så mycket bättre nu, :) och det älskar vi :)

2009-11-24 @ 18:09:15
Postat av: Elin

Sv: åhh tack så jätte mycket! man blir så glad av fina kommentarer :)

2009-11-24 @ 18:31:05
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0