Cambilder, haha

Hej bloggen! Jaha då var det kväll igen då. Sitter här i sängen och försöker få igång min msn men den vill inte fungera konsigt nog. Någon som tror sig veta vad det kan vara för fel? Jaja, får väl försöka pyssla lite till så får vi se om det går igång. Annars så provade jag lite tidigare att ta bilder med min cam för första gången. Har sett att andra bloggare brukar göra det ibland, så jag tänkte att det kunde vara kul och testa. Men jag kom fram till att de måst ha en mycket bättre cam än min för deras bilder blir bra mycket bättre och skarpare. Kanske något att önska sig i julklapp?







Kommentarer
Postat av: alicia

Haha va söt du är! :D

2009-11-25 @ 17:35:26
URL: http://aliciakristinaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

söta bilder :)

2009-11-25 @ 17:58:14
Postat av: Anonym

söt :)

2009-11-26 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0