Dansavslutning!

Jaha, då var det snart dags! Dansverkstans årliga julavslutning som i år äger rum i Bombardier arena söndagen den 13 december. Tänkte bara passa på att tipsa er alla att gå dit och kolla om ni har tid, lust och möjlighet såklart. Kommer att bli toppenkul! Det kommer sammanlagt att vara 5 olika föreställningar med olika danser och jag kommer att vara med i den sista föreställningen som börjar kl 17.00 där det både kommer att vara streetdance och commercial. Entrékostnad per föreställning är 90 kr och kan betalas både på dansverkstan här i västerås, eller på deras hemsida www.dansverkstan.com Biljett går även att lösas på plats för 100 kr. Klart ni ska komma, eller hur?


Kommentarer
Postat av: emma

hej, jo jag vet att det låter lite konstigt, men jag var i egypten för några dagar sedan och jag såg en tjej som liknade precis dig (fast innan du färgat håret, och jag tänkte att det kanske kunde vara din syster elr något,och det har jag grubblat på hela veckan, så snälla ge mig ett svar ;)

kan det ha varit din syster? ;D tack på förhand.

2009-11-20 @ 10:38:40
URL: http://streetvenus.devote.se
Postat av: emma

haha, oj vad dum jag känner mig, men nu behöver jag inte fundera mer iaf haha tack ;)

2009-11-20 @ 11:47:40
URL: http://streetvenus.devote.se
Postat av: emma

haha, oj vad dum jag känner mig, men nu behöver jag inte fundera mer iaf haha tack ;)

2009-11-20 @ 11:47:51
URL: http://streetvenus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0