Dansvikarie och internetproblem

Hej bloggen! Usch vilken dag det var igår. Började först med att jag gick i skolan till klockan 17 som vanligt nu på måndagarna efter schemabytet, vilket alla kan gissa inte var så speciellt roande. Fick därefter skynda mig iväg till träningen i commercial som började en kvart senare där vi fick reda på att vår danstränare var sjuk och istället fick ha en vikarie som körde en helt ny variant av dansen som vi annars inte var vana vid. I vanliga fall hade det inte vart nått problem eftersom det är kul att prova lite nya saker, men eftersom avslutningen börjar närma sig vill man ju helst passa på att öva inför föreställningen, vilket vi nu inte hade möjlighet att göra.

Efter dansen var det egentligen tänkt att jag skulle sätta mig hemma och göra klart en utav alla uppsatser som ska bli klara den här veckan, men upptäckte att vårt internet av okänd anledning slutat fungera. Typiskt eller vad säger man? Fick därför lov att pyssla med det en stund innan jag slutligen gav upp och gick och la mig istället.

Som tur var så slutade jag skolan tidigare idag så jag tänkte att jag skulle göra ett nytt försök att fixa internetproblemet och efter att jag använt mig av uteslutningsmetoden (att helt enkelt trycka på alla symboler som finns) så hoppade det äntligen igång igen! Waaay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0