Huvudvärk och skolarbete

Usch vilken natt. Fick knappt nån vila alls på grund av en konstig huvudvärk som höll i sig från det att jag la huvudet på kudden tills dess att klockan ringde tidigt imorse. I vanliga fall brukar jag ha turen att inte drabbas av huvudvärk, men det fick jag minsann tillbaka för inatt, hihi. Hade dessutom en konstig dröm om att jag ramlade ner i ett hisschakt, vilket måste ha kommit från filmen som Matilda pratade om igår, haha.

Nåja, nu sitter jag här i alla fall i sängen och jobbar med skolarbete istället för i skolan. Har ju trots allt två uppsatser på 8 sidor att skriva klart till vecka 50 så tyvärr finns det ingen tid för vila. Får se om jag blir bättre lite senare oxå så jag hinner iväg till skolan innan spanska provet börjar. Annas finns det säkert möjlighet att skriva det lite senare.

Jag hoppas att eran dag har startat lite bättre än min. Tänkte passa på att bjuda på en ny favorit i spellistan. Hoppas ni gillar den lika mycket som jag. Kram kram



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du kryar på dig snart :)

2009-11-26 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0